Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzychodzie
ul. Strzelecka 12, 64-400 Międzychód
telefon/fax : 95 748 25 66
telefon alarmowy Powiatowego Lekarza Weterynarii 604 104 869
e-mail : piwmiedzychod@wiw.poznan.pl lub sekretariat@piw-miedzychod.pl
Adresy korespondencyjne skrzynek ePUAP : /miedzychodpiw/skrytka lub /miedzychodpiw/SkrytkaESP
Godziny pracy :
- poniedziałek 7.00 – 16.00
- wtorek 7.00 – 15.00
- środa 7.00 – 15.00
- czwartek 7.00 – 15.00
- piątek 7.00 – 15.00
Sprawy można zgłaszać bezpośrednio w inspektoracie, telefonicznie, listownie lub drogą mailową na podane powyżej dane. W przypadku wniosków o wydanie zaświadczeń lub przy konieczności wystawienia decyzji, pobierane są opłaty skarbowe. Osoby załatwiające sprawy poprzez pełnomocnika zobowiązane są uiścić opłatę skarbową za pełnomocnictwo. W urzędzie nie ma możliwości dokonywania opłat, dlatego składając wniosek o załatwienie sprawy należy dostarczyć potwierdzenie dokonania przelewu.
Opłaty należy uiścić na konto Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie
nr 31 1020 4027 0000 1302 1219 1849
OPŁATA SKARBOWA ZA WYDANIE DECYZJI – 10 zł
OPŁATA SKARBOWA ZA WYDANIE ZAŚWIADCZENIA – 17 zł
OPŁATA SKARBOWA ZA PEŁNOMOCNICTWO – 17 zł
Zalecenia dla interesantów w związku ze stanem epidemii :
- Interesant musi być w posiadaniu maseczki ochronnej lub innego rodzaju ochrony, która powoduje, że jego usta i nos pozostają zakryte.
- Po wejściu do biura interesant ma obowiązek dezynfekcji rąk.
- Interesant przychodzi do urzędu bez osób towarzyszących.
- Petent oczekuje na pracownika przy wejściu, a obsługa interesanta następuje w wyznaczonym pomieszczeniu.
Zaleca się wszystkie możliwe sprawy załatwiać telefonicznie lub mailowo.
Prosimy o przestrzeganie zasad i stosowanie się do powyższych poleceń dla naszego wspólnego bezpieczeństwa.